επικοινωνία : trikalafree@gmail.com

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Λαβράκια έβγαλε η απάντηση στόν Λέγκα για τον Ε65


Λαβράκια βγαίνουν από την απάντηση της κυβέρνησης στην ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο Ν. Λέγκας για το μέλλον του Ε65.

Πρώτον, φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν έχει κλείσει το θέμα της επαναχάραξης του βόρειου τμήματος εξαιτίας των προσφυγών για περιβαλλοντικά θέματα.
Δεύτερον, το Δημόσιο ομολογεί ότι μεγάλο μέρος των καθυστερήσεων οφείλεται στον τρόπο λειτουργίας του ελληνικού Κράτους και της γραφειοκρατίας που ζει και βασιλεύει. Έτσι, τώρα μαθαίνουμε ότι ο παραχωρησιούχος, ζήτησε 12μηνη παράταση της δεύτερης αποκλειστικής τμηματικής προθεσμίας, λόγω της καθυστέρησης στην παράδοση γης από το Δημόσιο. Και πως η υπόθεση βρίσκεται στη διαδικασία επίλυσης Τεχνικών Διαφορών, στην οποία προσέφυγε το Δημόσιο αρνούμενο να δώσει την παράταση.
Τρίτον, όπως προκύπτει από την πρωτοβουλία Λέγκα, η Ferrovial δεν είναι απλώς μια από τις κατασκευάστριες εταιρείες αλλά η διάδοχος της Cintra. Οπότε είναι πρόδηλο τι θα σημάνει για το μέλλον του έργου και την τύχη των εργαζομένων μια ενδεχόμενη αποχώρησή της.
Τέταρτον, η κυβέρνηση δεν δεσμεύεται για την ολοκλήρωση του έργου και για το μέλλον των εργαζομένων και του εισοδήματος τόσων οικογενειών, στη δύσκολη μάλιστα αυτή συγκυρία.

Κι όπως πολύ σωστά επισημαίνει σε δήλωσή του ο Τρικαλινός βουλευτής, ο οποίος ομολογουμένως είχε καθοριστική συμβολή στην υλοποίηση αυτής της εθνικού βεληνεκούς αναπτυξιακής πρωτοβουλίας, « τα μεγάλα έργα για να μη μένουν στις μακέτες, χρειάζονται ξεκάθαρη πολιτική βούληση και όχι απλές διαχειριστικές λογικές».

Δυνατό καμπανάκι προς πάσα κατεύθυνση και πρόκληση για έμπρακτες αποδείξεις του πως αντιλαμβάνονται κάποιοι έννοιες όπως Ανάπτυξη, ενδυνάμωση της Περιφέρειας, αντιμετώπιση της Ανεργίας, διεθνείς Συμμαχίες, σύμπραξη Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα, καταπολέμηση της Ανεργίας

Γιατί στα λόγια…