Η Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας και η Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων εκφράζουν την αγανάκτηση τους για τη «σφαγή» των σιδηροδρομικών δρομολογίων της Δυτικής Θεσσαλίας. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε από τις 30 Ιανουαρίου 2011 στην αναστολή όλων των τοπικών δρομολογίων Λάρισας - Παλαιοφάρσαλου και Καλαμπάκας - Παλαιοφάρσαλου με αποτέλεσμα την πλήρη σιδηροδρομική απομόνωση της Δυτικής Θεσσαλίας.
Συγκεκριμένα η μοναδική δυνατότητα πλέον σιδηροδρομικής συγκοινωνίας με την Αθήνα είναι το δρομολόγιο 884/885 που αναχωρεί από την Αθήνα στις 8.20 το πρωί και από την Καλαμπάκα στις 17.30.
Σημειώνουμε ότι η κυβέρνηση επανειλημμένα δεσμεύτηκε για την επαναδρομολόγηση του ιντερσίτι 47/48 το οποίο αναχωρούσε από την Καλαμπάκα το πρωί και από την Αθήνα το απόγευμα και εξυπηρετούσε εκατοντάδες δυτικοθεσσαλούς καθημερινά.
Παρ'όλες τις υποσχέσεις μετά τις τελευταίες καταργήσεις απαγορεύεται πλέον στους δυτικοθεσσαλούς να ταξιδέψουν το πρωί για την Αθήνα και το απόγευμα από την Αθήνα για τη Δυτική Θεσσαλία αφού καταργήθηκε το ανταποκρινόμενο δρομολόγιο που είχε μπει στη θέση του 47/48.
Σημειώνεται ακόμη ότι ο συρμός του 884/885 ακινητοποιείται για 5 ώρες στην Καλαμπάκα, ενώ το προσωπικό πληρώνεται για τις ώρες αυτές και το τρένο καταναλώνει ενέργεια ώστε να μην γίνεται ούτε η μεσημβρινή ανταπόκριση με την αμαξοστοιχία 500 Θεσσαλονίκης - Αθήνας.
Μετά από όλα αυτά και το εξαγγελθέν κλείσιμο των σιδηροδρομικών σταθμών αντιλαμβανόμαστε ότι είναι φανερό το σχέδιο της κυβέρνησης για την οριστική εγκατάλειψη της σιδηροδρομικής γραμμής της Δυτικής Θεσσαλίας.
Καλούμε τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα να αναλάβει επιτέλους την ευθύνη, να επαναφέρει άμεσα το δρομολόγιο 47/48. Μέχρι τότε να δώσει εντολή να γίνονται τα τοπικά δρομολόγια που υποκαθιστούσαν το δρομολόγιο αυτό.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΑΚΟΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
ΚΟΥΒΕΛΗ-ΚΟΚΚΑΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΝΟΥΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΨΑΧΟΥΛΑΣ ΟΡΕΣΤΗΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΛΕΜΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΝΑΝΗΣ ΗΛΙΑΣ
ΤΣΙΓΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΡΕΝΤΖΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ
ΜΠΑΡΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΑΛΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ
Συγκεκριμένα η μοναδική δυνατότητα πλέον σιδηροδρομικής συγκοινωνίας με την Αθήνα είναι το δρομολόγιο 884/885 που αναχωρεί από την Αθήνα στις 8.20 το πρωί και από την Καλαμπάκα στις 17.30.
Σημειώνουμε ότι η κυβέρνηση επανειλημμένα δεσμεύτηκε για την επαναδρομολόγηση του ιντερσίτι 47/48 το οποίο αναχωρούσε από την Καλαμπάκα το πρωί και από την Αθήνα το απόγευμα και εξυπηρετούσε εκατοντάδες δυτικοθεσσαλούς καθημερινά.
Παρ'όλες τις υποσχέσεις μετά τις τελευταίες καταργήσεις απαγορεύεται πλέον στους δυτικοθεσσαλούς να ταξιδέψουν το πρωί για την Αθήνα και το απόγευμα από την Αθήνα για τη Δυτική Θεσσαλία αφού καταργήθηκε το ανταποκρινόμενο δρομολόγιο που είχε μπει στη θέση του 47/48.
Σημειώνεται ακόμη ότι ο συρμός του 884/885 ακινητοποιείται για 5 ώρες στην Καλαμπάκα, ενώ το προσωπικό πληρώνεται για τις ώρες αυτές και το τρένο καταναλώνει ενέργεια ώστε να μην γίνεται ούτε η μεσημβρινή ανταπόκριση με την αμαξοστοιχία 500 Θεσσαλονίκης - Αθήνας.
Μετά από όλα αυτά και το εξαγγελθέν κλείσιμο των σιδηροδρομικών σταθμών αντιλαμβανόμαστε ότι είναι φανερό το σχέδιο της κυβέρνησης για την οριστική εγκατάλειψη της σιδηροδρομικής γραμμής της Δυτικής Θεσσαλίας.
Καλούμε τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα να αναλάβει επιτέλους την ευθύνη, να επαναφέρει άμεσα το δρομολόγιο 47/48. Μέχρι τότε να δώσει εντολή να γίνονται τα τοπικά δρομολόγια που υποκαθιστούσαν το δρομολόγιο αυτό.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΙΑΚΟΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ
ΚΟΥΒΕΛΗ-ΚΟΚΚΑΛΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
ΝΟΥΣΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΨΑΧΟΥΛΑΣ ΟΡΕΣΤΗΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΛΕΜΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
ΝΑΝΗΣ ΗΛΙΑΣ
ΤΣΙΓΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΡΕΝΤΖΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ
ΜΠΑΡΔΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΑΛΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ