επικοινωνία : trikalafree@gmail.com

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Στην Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ το Σάββατο ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ

Συνεδριάζει η Πολιτική Επιτροπή της ΝΔ το Σάββατο, στα κεντρικά γραφεία του κόμματος στη Συγγρού, για πρώτη φορά τη νέα χρονιά και μετά από αρκετούς μήνες. Σε αυτή τη συνεδρίαση, όπως ο ίδιος δήλωσε χθες στην ΕΡΕΥΝΑ θα πάρει μέρος και ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Τρικάλων της Νέας Δημοκρατίας κ. Νίκος Μουζακιάρης. Εξυπακούεται ότι στη συγκεκριμένη συγκυρία αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον το πώς θα σχολιάσει ο ίδιος ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς τα όσα μεσολάβησαν μετά την συνέντευξη τύπου της τρόικας, για την πώληση δημόσιας γης και τις αποκρατικοποιήσεις, με στόχο την εκταμίευση των 50 δις ευρώ, ενώ
αρκετοί πολιτικοί αναλυτές εκτιμούν πως ο κ. Σαμαράς θα προβεί σε

εφ' όλης της ύλης επίθεση εναντίον της κυβέρνησης και προσωπικά του πρωθυπουργού.

Για τα σχολεία

«Ο Καλλικράτης στην Εκπαίδευση, λειτουργώντας όπως και στην αυτοδιοίκηση ενάντια στην κοινωνία, οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην ερήμωση της υπαίθρου, δημιουργεί ένα νέο τύπο υποχρεωτικής αστυφιλίας, γυρίζει την κοινωνία μας δεκαετίες πίσω και δημιουργεί δυο κατηγορίες μαθητών». Αυτό επισημαίνει σε πρόσφατη ανακοίνωσή της η Νομαρχιακή Διοικούσα Επιτροπή Τρικάλων της Νέας Δημοκρατίας με αφορμή τα όσα ακούγονται ή έχουν σχεδιαστεί για συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων, γυμνασίων και λυκείων στο νομό μας.

Προχειρότητες

Η ΝΟΔΕ θεωρεί πως για αυτό το λόγο η κυβέρνηση πρέπει να αφήσει τις προχειρότητες, πρέπει να αφήσει τις υπεκφυγές, πρέπει να αφήσει τις δικαιολογίες και πρέπει να δει ότι κάθε χωριό χρειάζεται το δικό του σχολείο, χρειάζεται το κίνητρο ώστε ο γονιός και ο μαθητής να μένει στον τόπο της καταγωγής του και να προκόβει και να προοδεύει εκεί, για να προσθέσει:

«Τέτοιου είδους πειραματισμοί δεν επιτρέπουν την Παιδεία στη χώρα μας, να προχωρήσει μπροστά. Σε δύο μόνο ιστορικές περιόδους κλείσανε καταναγκαστικά σχολεία στην Ελλάδα? στην περίοδο της Τουρκοκρατίας και της Ναζιστικής Κατοχής.

Η Νέα Δημοκρατία υπεύθυνα δηλώνει ότι δεν θα δεχθεί τέτοιου είδους αλλαγή στην Εκπαίδευση, εάν δεν υπάρξει ουσιαστικός διάλογος όπου τον πρώτο λόγο θα έχουν οι τοπικές κοινωνίες». Ερευνα