επικοινωνία : trikalafree@gmail.com

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Κινητή μονάδα τουριστικής ενημέρωσης για τη Θεσσαλία

Κινητή μονάδα ενημέρωσης, προτείνει μεταξύ άλλων το σχέδιο marketing για την τουριστική προβολή της περιφέρειας Θεσσαλίας, το οποίο παρουσιάστηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση. Η Πρόταση
Πρόκειται για ένα ειδικά διαμορφωμένο mini-van, το οποίο θα περιοδεύει σε πόλεις των όμορων νομών της Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας από τη μία και της Στερεάς Ελλάδας και της Ηπείρου από την άλλη με στόχο την προσέλκυση κοινών της εγχώριας αγοράς. Ενδεικτικά οι πόλεις που
προτείνονται είναι: Φλώρινα, Κοζάνη, Καστοριά, Γρεβενά, Κατερίνη, Βέροια, Νάουσα, Έδεσσα, Γιάννενα, Πρέβεζα, Άρτα, Θήβα, Άμφισσα, Δελφοί. Η ενέργεια προτείνεται να διαρκεί περίπου ένα μήνα και να πραγματοποιείται μία φορά το χρόνο κάθε Μάιο. Κατά το διάστημα αυτό η κινητή μονάδα, η οποία θα στελεχώνεται από τρία άτομα κατ' ελάχιστον, θα επισκέπτεται κάθε μέρα και μία διαφορετική πόλη όπου θα σταθμεύει σε κεντρικό σημείο της (π.χ. κεντρική πλατεία) προκειμένου να γίνεται επίδειξη της ιστοσελίδας, να διανέμεται υλικό, ενώ σε συνεργασία με ιδιώτες θα μπορούν να διοργανώνονται διάφορα events που θα προσελκύουν το ενδιαφέρον του κοινού (π.χ. να γίνονται συνέργιες με παραγωγούς τοπικών προϊόντων ώστε να διανέμονται δωρεάν δείγματα στο stand ή να γίνονται διαγωνισμοί όπου οι συμμετέχοντες θα κερδίζουν δωρεάν διαμονή σε κάποιο ξενοδοχείο κ.α.).

Δρομολόγιο

Το δρομολόγιο της κινητής μονάδας θα πρέπει να σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε κατά τις καθημερινές μέρες να έχει παρουσία σε μικρότερες πόλεις και να αφιερώνονται τα σαββατοκύριακα σε μεγαλύτερες πόλεις. Σε αυτό το πλαίσιο λειτουργίας προτείνεται το mini-van να ξεκινάει την περιοδεία του από τις πόλεις της Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας περιοδεύοντας για δεκαπέντε ημέρες όπου θα επιλέγονται δύο βασικές μεγάλες πόλεις (π.χ. Κοζάνη και Κατερίνη) για τα δύο Σαββατοκύριακα και να συνεχίζει άλλες δεκαπέντε μέρες στις πόλεις της Ηπείρου και της Στερεάς Ελλάδας. Η ενέργεια αυτή θα πρέπει να συνοδεύεται από εκτενή προβολή τόσο στην ιστοσελίδα όσο και στα τοπικά μέσα των περιοχών που θα επισκέπτεται η κινητή μονάδα μέσω δελτίων τύπου και συνεργασιών με τους αντίστοιχους αρμόδιους φορείς. Η ενέργεια αυτή θα πρέπει να αποτελέσει προϊόν στενής συνεργασίας με ιδιώτες, ώστε το mini-van να παραχωρηθεί ή να ενοικιαστεί με το χαμηλότερη δυνατή χρέωση. Ερευνα