επικοινωνία : trikalafree@gmail.com

Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Σκληρή απάντηση Ν.Λέγκα σε δημοσίευμα

Με αφορμή δημοσίευμα της ιστοσελίδας «Trikalanews» με τίτλο «Μπλεγμένος σε διαγραφή προστίμων δεκάδων δις ευρώ ο Νίκος Λέγκας» ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Νίκος Λέγκας έκανε την ακόλουθη δήλωση:
Η αθλιότητα στην ανυπόγραφη παραδημοσιογραφία έχει και τα όρια της. Η εν λόγω ιστοσελίδα “Trikalanews” για ακόμη μια φορά επιχειρεί να πετάξει λάσπη στο πρόσωπό μου, αναπαράγοντας με παραπλανητικούς και κακόβουλους υπέρτιτλους δημοσίευμα της εφημερίδας «Έθνος».
- Επειδή τον Αύγουστο του 2007 δεν ήμουνα
υφυπουργός,

- επειδή όταν ήμουν υφυπουργός δεν ήταν στη αρμοδιότητά μου η διαγραφή προστίμων,

- επειδή μια καταγγελία οικονομικής επιθεωρήτριας η οποία απευθυνόταν στους αρμόδιους παράγοντες καθώς και στον Ελεγκτή Δημόσιας Διοίκησης κ. Λ. Ρακιτζή απλά κοινοποιούταν υπηρεσιακά σε μένα, όπως φαίνεται και στη σχετική φωτοτυπία του δημοσιεύματος,

- επειδή ποτέ δεν διαπραγματεύτηκα ζητήματα ηθικής τάξεως,

είμαι υποχρεωμένος για την προστασία μου να προσφύγω στη δικαιοσύνη.